U bent een anonieme bezoeker. Klik hier om in te loggen.

Veelgestelde vragen

Sommige vragen zijn al beantwoord. U vindt ze hier

Heeft u hulp nodig

bij onze nieuwe webshop? Neem contact op met uw contactpersoon voor een persoonlijke tour via de webshop.

Kunt u het antwoord niet vinden?
Stuur ons dan een berichtje. We helpen u graag verder en beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.

  • Hoe bestel ik uit de voorraad?
    • Klik op het menu aan de linkerzijde van de homepagina. Je ziet daar symbolen met verschillende voorraden. Het bloemensymbool verwijst naar de verse snijbloemen voorraad. Het plantensymbool staat voor de geweldige plantenvoorraad. Wanneer je op een symbool klikt, opent het menu. In het menu kunt je kiezen uit hoofdgroepen en specifieke groepen.

      Klik op ‘+’ om 1 eenheid of 1 colli te kopen. Schuif naar links als je een colli wilt kopen en naar rechts als u een eenheid wil kopen. Wanneer je op het artikel klikt, verschijnt alle informatie over het product rechts in beeld.

  • Hoe selecteer ik een vertrekdag?
    • Ga naar het menu aan de linkerzijde van de pagina. Je klikt op het kalender symbool. Dan opent er een kalender. Kies een vertrekdag en klik daarna op verder winkelen. Jouw gekozen vertrekdag is opgeslagen.

  • Hoe kan ik kopen uit de voorraad?
    • Plaats uw muis in het menu aan de linkerkant van de pagina. Klik op een voorraad icoon zoals uitgelegd in vraag 1. En selecteer het artikel dat u wilt kopen. Druk vervolgens op de knop '+' om 1 x kolli of 1 x VE te kopen.

      Het bedrag dat u koopt met de '+' knop wordt bepaald door de schakelaar rechtsboven in uw scherm. Om de waarde van de schakelaar te veranderen, drukt u gewoon op de gewenste hoeveelheid.
      Een andere manier om een ​​artikel te kopen, is door op het artikel in voorraad te klikken om het in het juiste detailscherm te krijgen. Onderaan de afbeelding kunt u wat extra informatie over het artikel vinden en onder de informatie kunt u het veld vinden om het bedrag te plaatsen dat u wilt kopen. Het aantal stelen dat u koopt, wordt automatisch bevestigd en op uw factuur geplaatst.
      Een andere manier om een ​​artikel te kopen, is door op het artikel in voorraad te klikken om het in het juiste detailscherm te krijgen. Onderaan de foto vindt u wat extra informatie over het artikel. Onder de informatie vindt u het veld om het bedrag te plaatsen dat u wilt kopen.

  • Hoe zoek ik in de webshop?
    • Wanneer u wilt zoeken in de voorraad kunt u gebruik maken van zoekpictogram rechtsboven. Klik op het zoekpictogram om de zoekbalk te openen. U kunt op naam of op kleur zoeken. De webshop zal automatisch uw zoekopdracht verwerken.

  • Hoe kan ik filters instellen?
    • Selecteer eerst de voorraad of een bestellijst, klik daarna op het filter icoontje. Je kunt kiezen uit kleur, lengte, prijs of kweker. Je kunt meerdere kleuren tegelijk selecteren.

  • Hoe kan ik nog wijzigen of annuleren?
    • Binnen 10 minuten nadat u een artikel hebt gekocht, kunt u uw bestelling wijzigen of annuleren. Na 10 minuten wordt het artikel automatisch bevestigd.

  • Werkt de webshop op al mijn apparaten?
    • De webshop werkt op alle apparaten. Op computer, laptop, tablet en smartphone. Wanneer de webshop niet functioneert, neem dan contact op met je contactpersoon. Hij zal u direct helpen.